حسین بهروزی نیا،رتبه ی دوم فستیوال موسیقی ( Just Plain Music Awards ) را از آن خود کرد

زمان به ثبت رسانده که ایرانیان همیشه و همه جا در هر کجای این کره ی خاکی که باشند همیشه افتخار می آفرینند و باعث سربلندی ایران زمین می شوند.

این بار مطلع گشتم حسین بهروزی نیا نوازنده ی صاحب سبک بربت، بزرگ ترین جایزه فستیوال موسیقی  ( Just Plain Music Awards  ) را از آن خود کرد، در این باره با او از طریق تلفن به گفتگو نشستم.

جناب بهروزی نیا با سلام و عرض ادب خدمت شما، فستیوال  ( Just Plain Music Awards  ) چیست؟

فستیوالJust Plain Music Awards    هر سال برگزار می شود و در هر سال تعداد زیادی شرکت کننده دارد. آلبوم از سنگ تا الماس بنده که دوست عزیز و هنرمندم آقای پژمان حدادی هم در آن به هنرنمایی پرداختند و جای دارد از این تریبون از ایشان هم قدر دانی کنم، در ایران چند سالی است که از طریق شرکت سروش منتشر و روانه بازار شده و در کشور کانادا از طریق شرکت Nava Art Center  که مدیرت آن را خودم عهده دار هستم در بازار جهانی قرار گرفت.  این آلبوم از

طریق مرکزی به نام   CD Baby           که یکی از بزرگترین شرکت های پخش کننده های آثار دیجیتال درآمریکا است به صورت آن لاین به فروش رسید. 

 

این شرکت نهادی است که با فستیوال  Just Plain Music Awards    همکاری دارد . شایان ذکر است که شرکت  CD Baby  بسیاری از آثار ایرانی را منتشر می کند و همیشه یک نسخه از آلبوم های منتشر شده را برای Just Plain Music Awards    ارسال می کند.

این بار برای این فستیوال 42000 آلبوم  موسیقی که حدود 560000 آهنگ را شامل می شود از 163 کشور جهان برای این فستیوال ارسال شده بود و نزدیک به 93 ژانر موسیقی با هم به رقابت پرداختند.

مدتی پیش در هر بخش 10 نفر برتر را معرفی کردند که آلبوم از سنگ تا الماس یکی از 10 آلبوم برگزیده بود.

هفته ی گذشته دور نهایی این مسابقات برگزار شد و آلبوم از سنگ تا الماس رتبه ی دوم را در ضمینه ی موسیقی خاور میانه به خود اختصاص داد.

گفتنی است برای انتخاب برترین ها هیئت داوران که شامل داوران و موسیقی دانان و موزیسین ها است و جمعا حدود 15000 نفر می شوند، 15 ماه وقت صرف کرده اند تا به نتیجه برسند و رای خود را اعلام کنند.

با تشکر از شما و به امید موفقیت های بیشتر برای شما.

برای اطلاعات بیشتر:

 www.jpfolks.com

www.navaart.ca

 

( با تشکر از خانم نادیا ثابت راسخی برای ترجمه انگلیسی به فارسی بعضی از متون درباره ی این مصاحبه)